13 paź 2015

Przestać szukać, zacząć myśleć.

Mam pustą kartkę i ołówek. Zaczynam pisać. Zostawiam kartkę zapełnioną. Mam na tą kartkę wpływ i jest ona zależna ode mnie, cokolwiek zrobię, na zawsze na tej kartce pozostanie. Nawet gdy zmażę, ślady małe, ale widoczne pozostaną, bo nie starałam się pisać lekko.

Życie. Mam czystą kartę. Po latach zapełniam. To, na ile starczy nam kartki, zależy od tego jak małe litery napiszemy. Wniosek z tego, że długość naszego życia zależy od charakteru naszego pisma. Metafory metaforami, ale logiczny sens musi być zachowany.

Czas leci szybko. Czasem to dobrze, czasem nie. Jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Trzeba cieszyć się z tego co mamy, bo wszystko co dobre wraca.

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? 
 -  Phil Bosmans

Śmierć jest mi­nimum. Mi­nimum wszys­tkiego. Pod­czas tych godzin, gdy jes­teś tak blis­ko dru­giej oso­by, z dwoj­ga niemal sta­jecie się jed­nym... Mi­nimum... Miłość jest śmier­cią: śmier­cią odrębności, śmier­cią dys­tansu, śmier­cią cza­su. W trzy­maniu się z dziew­czyną za ręce naj­piękniej­sze jest to, że po chwi­li za­pomi­nasz, która ręka jest Two­ja. Za­pomi­nasz, że są dwie, nie jedna. 
-Jonathan Carroll

No, także tego.
Co mieliście dzisiaj na obiad?

14 komentarzy:

  1. pięknie napisane :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Metafory choć czasem trudne do zrozumienia, najlepiej oddają sens skomplikowanych rozważań :) myślę, że porównania jak najbardziej trafne, idealnie wpasowują się w sens całej tej wypowiedzi :) i rzeczywiście, po szczęście trzeba sięgać każdego dnia. Czasem w pogoni za szczęściem, tracimy teraźniejszość i kiedy zdobywamy to, na czym nam zależało, jest już za późno żeby się tym cieszyć...

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wpis! Cudowne porównanie z tą kartką. Jestem pełna podziwu cudownie opisałaś to nad czym zastanawiam się od dłuższego czasu! Trzeba dostrzegać dobre strony każdej sytuacji i korzystać z życia tak jakby jutra nie było. Cudownie piszesz :*


    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane, tak z dobrym przekazem! :*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. krótko. treściwie. zakochałam się *o*
    piszesz doskonale, serio ;] zostawiam obserwację!

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny przekaz! ;)
    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! :)
    Odpowiadając na pytanie - na obiad miałam pizzę XD

    http://life-loverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski post, lubię takie przemyślenia :). Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne przemyślenia, a tekst idealnie komponuje się z zdjęciami, ja na obiad miałam rosół i mielonego z ziemniakami :D

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie napisane :)))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny post :)
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i piękne zdjęcia !
    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń