21 paź 2015

Jak prowadzić instagram, tumblr i bloga?

Patrząc na posty na innych blogach, coraz bardziej doceniam indywidualizm i oryginalność. Ja wiem, że każdy jest inny, bo każdy prowadzi inna osoba, ale standardowa formułka w opisie zawsze brzmi podobnie, wygląd też jest niemal identyczny. Dlatego dzisiaj dam Wam rady na temat prowadzenia bardzo oryginalnego i niepospolitego bloga. Należy pamiętać o tekstach, tj:

Takie coś można znaleźć na co drugim blogu nastolatek. Nie mówię, że coś do tego mam, bo nie chcę krytykować, ale dla przykładu, nie wymieniajmy rzeczy które będziemy robić na blogu, chyba, że jest to coś bardzo ważnego. Jak chcesz pisać, to zacznij, a nie pisz, że będziesz pisać.
Tak jakby dodać na facebooka wpis o treści: "Będę tutaj pisać" 

Najbardziej śmieszą mnie te blogi, które mają mało obserwatorów, wejść i nieładnie piszą, a już drugim ich postem jest: "Cześć, to moja wishlista. Poklikacie? Super! Do następnego razu!" Nie, nie mam nic do współprac, według mnie jest to bardzo fajne, ale nie trzeba robić posta zapychajki z samymi zdjęciami ubrań i prośbą o kliknięcia. Można zrobić na końcu posta, napisać o czymś przed nimi i dodać choć jedno zdjęcie. To naprawdę pomaga.
W opisie jest też instagram i tumblr, dlatego teraz o tym pierwszym. Chcesz mieć fajnego instagrama? Dodawaj zdjęcia takie jak wszyscy!
Każdą kawę ze Starbaksów, wszystkie zdjęcia nóg jakie masz w telefonie (jak nie masz to zrób!), nie zapominajmy również o selfikach w lustrze! Należy pamiętać, że lustro koniecznie ma być brudne.
A tak na serio. Nie ma przepisu na ładnego instagrama. Według mnie jest on bardzo indywidualną sprawą, każdy dodaje inne zdjęcia, bo każdy robi co innego. Tumblr już trochę mniej, ale dużo jest zdjęć w jednym stylu i dobrze. Właściwie to tumblr'y mają podobny format, kwadraciki jak na ig, rzadko inne, chyba, że ktoś traktuje go jako bloga. Tu przy okazji kryptoreklama. Dla przykładu, oczywiście.


Na razie tyle, nie będę więcej się rozpisywać, każdy wie o co chodzi. Pamiętajcie o oryginalności.
Post krytyczny, ale nie będę przepraszać, bo po pierwsze nie mam za co, a po drugie bum! to mój blog i moje zdanie c:

18 komentarzy:

  1. Powiedziałaś swoje zdanie i bardzo dobrze c;

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywność, innowacja, nowatorstwo i pasja to stały oraz niezmienny przepis na sukces :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre rady dla początkujących :)

    Blog z TEMATYCZNYMI sesjami zdjęciowymi, charakteryzacja, pełny look i zdjęcia fantasty.
    Najnowszy post-ZOMBIE
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie się zgadzam! Ciężko jest teraz zrobić coś ponad, jeśli w świecie blogosfery są osoby, które tylko kopiują innych. Ogólnie super post!

    NOWY POST!Zapraszam! Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w zupełności. Oryginalność to podstawa! Już obserwuję ;)
    Ja dopiero zaczynam, ale staram się o tym pamiętać:D
    Jak masz czas to wstukuj http://www.mydarkfate.blogspot.com i zostaw po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu kreatywność i już idzie się wybić ;) A większość tublr'ów?, blogów i tak dalej jest robiona identycznie, tylko innymi słowami. Wszędzie te same zdjęcia, wszędzie te same tematy. Ale ludzie nie potrafią tego pojąc ;) Mam nadzieję, że twój post otworzy oczy chociaż jednej osobie :D
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bycie sobą i staranie się wykazania oryginalnością są bardzo ważne jeśli chodzi o prowadzenie jakichkolwiek stron :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega przydatny post!
    Obsewyjemy? Napisz mi to w komenatrzu!
    matany-blog.blogspot.com
    Z góry dziękuję za wszystkie obserwacje i komentarze! Jest mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najwiekszym problemem jest wysyp blogow o niczym prowadziych przez osoby bez pomyslu na to o czym pisac;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wstawiam na instagrama swoje selfie, widoki, a nawet kubek ze starbucksa i nie uwazam sie za pospolitą. Mam coś co mi się podoba to czemu mam się z tym nie dzielić, nawet jezeli przede mna widziało to już milion osób. Nie we wszystkim trzeba być za wszelką cenę orygnialnym.
    ale co do blogów to się zgodzę. Co drugi post jest o jesieni, o wishliscie, o tym samym. I w tym przypadku już się nawet nie chce tego czytać po raz setny.../K

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie :d chyba musze zmienić swoje zdjęcia na ista :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro chcecie dowiedzieć się, w jaki sposób prowadzić Instagrama, to na pewno zainteresuje Was również strona https://brandbay.pl/blog/jak-dodawac-hashtagi-na-instagramie/ dzięki której dowiecie się, w jaki sposób dodawać hashtagi na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń