27 gru 2015

Nowy rok!

 Wiem, aktualnie jest 27 grudnia i godzina 01:47, a ja dopiero się zabieram za napisanie posta. Nie byłoby w tym nic dziwnego, są różni ludzie i różne tryby życia, ale to, że jest to świąteczny post jest dosyć hm, awangardowe, więc, połączyłam to tak jakby i jest to wpis z przerwy między świętami, a sylwestrem, bo wtedy wszyscy mają więcej czasu, wstają wcześniej i czytają i ja też. Wreszcie kropka, to było najdłuższe moje zdanie dzisiaj. Dzisiaj też, z moją składnią i polskim jest coś nie tak.

Chciałam tylko powiedzieć jeszcze, że żyję i mam się dobrze, i mimo, że nie pisałam jakiś czas to pamiętałam i było dobrze.
Nawet nie wiem, o czym będzie ten post, bo nie miałam planu, dlatego też nie wiem o czym pisać. To dosyć szczere, ale prawdziwe, no.
Co do noworocznych postanowień z zeszłego roku, o dziwo udało mi się większość wypełnić, ale głównie nieświadomie, co właściwie wychodzi na to, jak ludzie się zmieniają. Na lepsze, oczywiście. No bo pisałam bloga, mimo tych przerw można mi chyba wybaczyć?
Nie będę robić posta z rzeczami, które dostałam na święta, bo chcę uniknąć niepotrzebnych komentarzy dotyczących chwalenia się itp., więc sobie daruję, ale za to postaram się coś ciekawego wymyślić na te dni, kiedy mamy wolne.

Ostatnio też były święta, więc korzystając z przystrojonego pokoju mam zamiar zrobić zdjęcia. Na razie, jak widać po tym poście, skorzystałam z gotowców. Nie to, że mi się nie chciało, ale mam coś z kartą do aparatu i pogodą, dzięki której ładne fotografie wyjdą do godziny 15, a może i nie.
Tutaj jest część, w której wszyscy narzekają, że nie ma śniegu. Nie przyłączę się do nich, bo przecież mamy dopiero koniec grudnia i na dobrą sprawę najzimniej jest w okresie styczeń - połowa lutego, więc śnieg może i jeszcze spaść, a wtedy wszyscy będą narzekać na to, że jest. Ludzie zawsze muszą narzekać, nie ma innej opcji. Ja sobie więc daruję.
Do kolejnego posta!

4 komentarze:

  1. Ładne gotowce :D

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sprawdziłam kilka stron z prognozami pogody i niedługo będzie mróz. Suuper. :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, zima może być dopiero przed nami :) Nie wiadomo kiedy spadnie śnieg
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze zawsze przed nami. Lubię do tego wracać gdy nachodzi mnie zwątpienie.

    OdpowiedzUsuń