25 cze 2015

DiY: Tablica korkowa!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii Diy, czyli tym co bardzo lubię robić :) Tym razem będzie to pomysł na wykonanie tablicy korkowej, czyli jak zwykłą brązową zrobić w taką, która pasuje do naszego pokoju i jednocześnie charakteru.
Do wykonania takiej tablicy nie potrzebujemy wiele, głównie to co mamy pod ręką. Artykuły papiernicze, kartki, kolorowe mazaki, kredki lub gotowe ozdobne papiery, użyte w moim przypadku.
Oczywiście nie obejdzie się bez szpilek i nożyczek - do przypinania papieru nie chciałam używać ozdobnej taśmy klejącej, bo przy odklejaniu papier by schodził, a tak to będę mogła go użyć kolejny raz ;)

Wszystkie papiery kupiłam w TK-Maxx, czyli moim ulubionym sklepie z takimi właśnie "pierdołami" typu papiery, taśmy, farby, itp.

Pod spód użyłam darmowych próbek materiałów zamówionych ze strony dekoria
Można wybrać 10, podać adres i przychodzą, szybko ;)
Po dodaniu wszystkiego wygląda to tak. To już moja trzecia lub czwarta przerobiona tablica, więc wiedziałam jak mniej więcej chciałabym aby wyglądała.
Macie jakieś pytania dotyczące tablicy lub próbek tkanin? Piszcie :)

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za kreatywność, na prawdę fajna rzecz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł :D Ja również mam tablice korkową, ale wygląda ona zwyczajnie, bo nie miałam na nią pomysłu.
    Masz na prawdę ciekawego bloga, obserwuję ;)

    http://wyboryvictorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu kolorowo !
    i bardzo kreatywny wpis ! :*

    www.konieczkoo.blogspot.com u mnie nowy przepis na zdrowe spaghetti ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ;)
    liveteen17.blogspot.com Mam prośbę. Poklikałabyś w linki? Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny efekt końcowy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swieny pomysl na tablice korkowa!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł na diy :3
    i świetne ozdobne papiery ♥ mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, ale zachęciłaś mnie do zmiany :))
    kreatywny sposób, żeby pokazać siebie w przedmiotach codziennego użytku ^^
    pozdrawiam ;*
    +obserwuję, bo bardzo mi się tu spodobało :D w wolnej chwili zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :P

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega, zakochałam sie. :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy dostawa próbek była darmowa?

    OdpowiedzUsuń