23 cze 2015

#temat i wakacje!

Bycie blogerem nie jest proste. Nie zawsze ma się pomysł na temat wpisu, jeszcze trudniejsze jest złożenie tych kilku słów w zdanie. Gdy wiemy o czym napisać tekst nasuwa się sam, a przecież nikt nie chce nudnych postów z prośbą w klikanie w reklamy, czy zapychającymi postami dotyczącymi wishlisty z kolejnego chińskiego sklepu. Nie dążę do tego. Zależy mi bardziej na wartościowych tekstach, chociaż tak naprawdę, dopiero zaczynam się wkręcać w blogsferę i zasady tu panujące. Skąd  zatem czerpać inspiracje? Można z przeżyć, ale co napisać jeżeli ktoś nie miał ciężkiego dzieciństwa, albo nie ma problemów? Z reguły ludzie nie lubią czytać takich postów, gdzie jest tylko tekst, a już na pewno nie z dużą jego ilością. Zdjęcia bardziej przyciągają uwagę wzrokowców.
Inspiracje czerpiemy z natury. Uwierzcie mi, chciałabym robić posty poważne, ale nie o to w tym
chodzi. Czasami fajnie napisać prosty wpis o ubraniach, paznokciach, modzie i to też jest fajne!

Niedługo wakacje! W sumie to ja już nie chodzę do szkoły, ale spójrzmy prawdzie w oczy, nic nawet na lekcjach się teraz nie zrobi ;) Ja chcę się wziąć za siebie i zrobić to co mam zaplanowane na wakacje, a akurat mało wyjeżdżam więc będzie duuużo czasu!

Fajny darmowy bank zdjęć - klik klik
Krótki post, bo szykuję się na pewną większą sesję! ^^ Jest lato, to i wakacje!
Chodzicie jeszcze do szkoły? Jakie macie sposoby na wakacyjną "nudę"? Piszcie, bo jestem ciekawa jak sobie z nią radzicie!

3 komentarze:

  1. Ja chodzę tylko na próby :)
    czekam na zdjęcia w takim razie :D
    Pamiętam kiedy zaczynałam, było wiele fajnych blogów.. które po pewnym czasie przerodziły się w reklamę.. aż szkoda ;/
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, że bycie blogerem nie jest wcale aż tak proste czasami. Fajny post! :)
    Pozdrawiam, obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupi! Jeszcze tylko jutro i... WAKACJE! Fajny post. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń