1 sty 2016

Hello 2016

Wreszcie mogę napisać, że od początku roku nic sobie nie kupiłam. Sukces!
Cześć
Dzisiejszy dzień mi zleciał bardzoo szybko, mam wrażenie, że jest 20, a dochodzi 23. Niby mała różnica, a w ciągu dnia wydaje się taka duża. Miałam pisać o zeszłym roku, a tymczasem jest jak zawsze.
Nie robiłam ani postanowień, ani planów, bo nie mam większych oczekiwań co do 2016. Jedynie chciałabym dostać się do dobrej szkoły i być szczęśliwą, co trudne nie jest. Jako podsumowanie ubiegłego roku mogę uznać to, że ściemniały mi brwi, bo nie wiem co się tak naprawdę zmieniło, już mi się myli 2014 z 15 itd. A co do postanowień, to patrzyłam mój post z początku roku i właściwie udało mi się większość wypełnić, co prawda głównie nieświadomie, ale wszystko jedno jak (tutaj klik można zobaczyć). Wszystkie postanowienia chciałabym kontynuować i w tym roku, jedyne na co chcę położyć większy nacisk, to prowadzenie bloga, mimo, że muszę powiedzieć, że przez ten rok pisałam. Może nie regularnie, bo czasami zdarzały się większe przerwy, jednak zawsze pamiętałam i starałam się jak tylko miałam chwile. Dlatego mam aż tyle wersji roboczych postów, btw.
Do fajnych wydarzeń w tym (tamtym) roku było m.in:
1. Symphonica, którą wspominam wspaniale, było cudownie, taka muzyka jest po prostu najlepsza dla mnie.
2. Nowy laptop, który jest dla mnie zbawieniem, bo mój stary powoli się rozpada.
3. Pojechanie do Lublina i Warszawy, raz na Hamleta, potem na Koriolana (może odwrotnie)
4. Przeczytanie dużej ilości książek, w dodatku dobrych.
5. Byłam bardziej towarzyska (wow, aga, gratulacje)
6. Napisałam próbne egzaminy, nie uważam tego w sumie za osiągnięcie, ale podobało mi się.
7. Byłam w Hiszpańskiej Szkole Jazdy w Wiedniu, o której wcześniej czytałam tylko w gazetach.
8. Zaczęłam nowy serial (True Blood pozdrawia)
9. Jadłam bardziej bez-mięsnie. I to mi się podobało
10. Byłam na Cavaliadzie w Warszawie w marcu (ale koński ten rok)
To najważniejsze wydarzenia z tamtego roku i mimo, że nie miałam robić żadnego podsumowania, to tak kończy się przeglądanie zdjęć i wydarzeń. I razem ze skończeniem się orzeszków, kończę tego posta.
Mam nadzieję, że ten rok będzie równie ciekawy co poprzedni, życzę Wam wszystkiego co najlepsze! :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawe podsumowanie :)
    Życzę, aby 2016 rok był równie świetny :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha pierwsze zdanie mnie rozwaliło ;D ja do tej pory też nic, przybij wirtualną piątkę :D
    gratuluję tylu osiągnięć w zeszłym roku, oby ten był dla ciebie jeszcze lepszy :D
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeee tam, po co postanowienia noworoczne skoro i tak po miesiącu się o nich zapomni? Jak już coś zmieniać, to od razu! :) powodzenia w nowym roku, wszystkiego co najlepsze :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja też w tym roku jeszcze nic nie kupiłam! :D
    Faktycznie udało Ci się sporo osiągnąć :)
    Zerknij też na moje posumowanie Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  6. ojej <3
    uwielbiam konie! Piękne zdjęcia <33

    http://threek3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez w tym roku dostałam nowego laptopa :)

    OFFICIAL PATTY ¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że ten rok będzie tak samo udany jak 2015.

    malgorzata-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe podsumowanie. Zawsze pod koniec roku mnie nachodzi ochota, żeby zobaczyć które z moich planów udało mi się zrealizować.

    OdpowiedzUsuń