14 cze 2015

Call Batman

Hej!
Nic nie mam na swoje wytłumaczenie, ale postrzegam jako pozytywną moją przerwę ;)
Chciałabym wrócić do regularnego pisania, ale i nie mogę się zebrać, i nie mam pomysłów na wpisy. Dzisiaj tylko przy okazji wstawię zdjęcia. Od kilku dni jest naprawdę upalnie,a temperatura ciągle wzrasta.
  Czy Wy też czasami czujecie, że żyjecie nie w tych czasach co trzeba? Mam tak. Nie odpowiada mi atmosfera dzisiejszych lat. Chciałabym urodzić się zdecydowanie przed wynalezieniem internetu. Nie to, że źle, po prostu XX wiek był najlepszym wiekiem, mimo, że się wtedy nie urodziłam, Ale z kolei odpowiada mi bycie teraz ;) A Wy? Które lata są Waszymi ulubionymi? Piszcie koniecznie, jestem ciekawa.
 Mówią, że każdy wiek ma swoje prawa. Że wszyscy jesteśmy tacy sami. Prawda? To czemu ciągle ustalamy hierarchię i wybieramy lepszych?


Na mnie creepersy, crop top z h&m i spodenki z wysokim stanem. Z h&m.
Co Wy na reaktywację bloga?























Lubię czarno białe zdjęcia.
Ufarbowałam końcówki, niedługo zamawiam piankę koloryzującą, ale w jakim kolorze jeszcze nie wiem c; Na pewno nie będzie to coś zwykłego.

2 komentarze:

  1. Wracaj wracaj i daj troszkę Twoich włosów! Masz ich za dużo a mi y się przydały :P

    OdpowiedzUsuń