5 lip 2015

Hej!
Od kilku dni zabieram się za napisanie jakiegokolwiek posta, ale przypominam sobie wtedy, że przecież nie mam czym go zilustrować. Zdjęcia w postach są według mnie bardzo ważnym elementem, jak nie najważniejszym. Oczywiście zależy od rodzaju bloga i tematyki postów, ale jeżeli chodzi o typowy lifestyle, fotografie odgrywają szczególnie ważną rolę.
Jak wiadomo, zaczęły się wyprzedaże, a co za tym idzie jest to po prostu okazja do zakupów. Nie ukrywam, że sprawia mi przyjemność chodzenie po sklepach i wybieranie ładnych rzeczy. Oczywiście nie jest to jakieś bardzo ważne, a bez tej czynności by się obyło, ale szczęście tkwi w małych rzeczach i nie mówię tu tylko tego odnośnie zakupów.

W ostatnim czasie przyjechała do mnie Julka i zrobiłyśmy zdjęcia, na które czekałam. Muszę powiedzieć, że podobają mi się i jestem baardzo zadowolona.
Mam na sobie:
Kombinezon - pull&bear
Buty - New Look
Torebka/saszetka - New Look
Bransoletki - Bershka

Miało być mało zdjęć, a wyszło jak zwykle. Trudno.

3 komentarze:

  1. Śliczny kombinezon, pasuje tobie ;) Też lubię chodzić po sklepach i kupować, ale tylko wtedy kiedy mam przy sobie wystarczająco pieniędzy ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia a ta torebeczka jest świetna. :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    (zaobserwujesz? początkująca z tym obs :) )
    MÓJ BLOG-CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń