20 wrz 2015

Dlaczego lubię to co robię?

Dzisiaj 20 września, taka fajna data. Mija równo 15 lat i kilka godzin, odkąd przyszłam na świat.
Jestem tutaj, po to,  aby robić to co chcę. Urodziłam się po to aby być szczęśliwą i oznajmić wszystkim, że chcę robić to co lubię. Nie rozumiem wielu rzeczy. Niektórych nie chcę zrozumieć. Dobrze mi z tym. Jestem za młoda, żeby to stwierdzić, ale po 15 latach nauczyłam się tego, że zawsze może być gorzej i nic nie jest wieczne. Prawie nic. Dlatego, po tych piętnastu latach mogę wreszcie zrobić podsumowanie mojego życia. Oto to, z czego jestem zadowolona.
Cieszę się, że znalazłam coś, co kocham. Coś, do którego odliczam godziny dzięki czemu funkcjonuję prawidłowo. To dla mnie wszystko i to dla mnie znaczy najwięcej, z rzeczy które mogłabym robić. Dla mnie są to konie, nie tylko jazda, ale po prostu przebywanie wśród nich.
Talent może nie, ale na pewno zajawka. Jest to coś, co po prostu sprawia mi przyjemność. I może rysowanie też, ale sam efekt po tym, jak się już to skończy - uwierzcie mi, to coś fajnego.
To jest na pewno rzecz niematerialna. Nie da się kupić prawdziwej przyjaźni dlatego jest ona tak ważna. Dla mnie na pewno.
Nie jest tajemnicą to, że po prostu lubię czytać, mam swój ulubiony gatunek i ulubioną książki (a raczej książki, bo nie da się wybrać jednej)

No dobra, może nie najważniejsze, ale na pewno ważne - bo przecież kto nie lubi zjeść.
I pies.
Kolejność przypadkowa - jest jeszcze stworzenie bloga, szkoła plastyczna i mniejsze rzeczy - to też uszczęśliwia.
A Was? Wy z czego jesteście dumni w życiu?

16 komentarzy:

  1. Ja najbardziej jestem dumna z tego, że mam takich wspaniałych przyjaciół i rodzinę, którzy kochają mnie za to jaka jestem i wspierają w trudnych chwilach. Za tego, że mogę pielęgnować swoje pasje, którymi są fotografia i pisanie. Za tyle wspaniałych książek i filmów, które obejrzałam i dały mi do myślenia. No i oczywiście, za wiele innych rzeczy, ale nie chcę się aż tak bardzo rozpisywać. A, no i życzę Ci wszystkiego co najlepsze!

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dumna z moich talentów i pasji oraz z tego jaka jestem. Z tego, że umiem ładnie rysować, jestem mądrą osobą i gram o wiele lepiej na gitarze niż grałam jeszcze parę miesięcy temu. Poza tym jest mnóstwo rzeczy w życiu, za które jestem strasznie wdzięczna : wspaniali przyjaciele i rodzina, podróże, książki, na które trafiłam i wiele innych :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie napisany post! Zazdroszczę pasji i tego, że możesz ją realizować... Ja niestety nie mam zbytnio jak, ponieważ mieszkam na wsi, a w okolicy nie ma nic takiego, co by pomogło mi się rozwijać. Ale robię to co mogę :)
    Również lubię czytać książki, a przyjaciele są dla mnie najważniejsi na świecie <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam i zapraszam! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim, wszystkiego najlepszego! :) dużo szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń :)
    cudownie że z tego wszystkiego jesteś dumna i to cię cieszy, wiesz, jedzenie to też moja słabość :)
    u mnie lista jest podobna, tyle że jestem kociarą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post. spóźnione, ale sto lat !! :D
    Zapraszam ;)
    http://smutne-grubaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te rysunki :)
    ja w sumie ze wszystkiego jestem zadowolona, co udało mi się "osiągnąć" xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile bym dała, żeby spędzać czas z końmi :/ Niestety, nie zawsze możemy mieć wszystko co sobie zapragniemy. No i też lubię rysować, a książki kocham od zawsze (czego oczekiwać od dziecka wychowanego wśród książek? XD) jesteśmy takie podobne! XD

    Spóźnione wszystkiego najlepszego.
    Dalszego rozwijania pasji, talentu i bloga, przyjaciół, na których zawsze będziesz mogła polegać, dużo pieniędzy na książki i jedzenie! Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post i fajny blog:-) Mega rysunki:-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te twoje rysunki,Coralina wyszła ci genialnie ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie rysujesz!
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rysunki *.* Bardzo chciałam nauczyć się jeździć konno, jednak nie mam na to możliwości ;c
    Świetny pomysł na post ;3 Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. nic wieczne nie jest, ale są rzeczy ważne które zostaną i te mniej istotne które przeminą :)
    świetne rysunki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z biegiem czasu zauważyłam, że jestem szczęśliwa, kiedy jest wokół mnie cicho. Uwielbiam ciszę i własne myśli :)
    Spóźnione - Wszystkiego najlepszego :)
    +Również obserwuję:)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Bardzo fajny post. Tez uwielbiam czytać!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post , ja również uwielbiam czytać ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie nowy październikowy post ! :))

    OdpowiedzUsuń