12 wrz 2015

Next "tajm"

Moje miejsce pracy się zmieniło, trochę. Nie lubię zmian, trochę.

Myślę, że ludzie chcą się przypodobać innym. Że są podatni na wpływy otoczenia. Z resztą zawsze tak było. Chcą empatii a sami nie mają za grosz.

Nie ma sukcesu bez czasu, a jedno do drugiego nie ma nic. Można kupić szczęście, bo kupić można wszystko. Nie wszystko uszczęśliwia ludzi. Nie można kupić czasu, raczej.

Fajnie jest się zmienić w innych. Myśleć jak inni, być jak inni, jednak ja wolę, żeby kiedyś inni chcieli być mną.



Hej!
Początek dość nietypowy, ale nie dla mnie i nie tutaj - po prostu te niektóre opinie ludzi na różne tematy, są tak beznadziejne, że aż szkoda słów, dlatego postanowiłam ich użyć. No, ale nie o tym.
Znowu nie pisałam dość długo, ale czasem tak jest - przez tydzień w każdy dzień ma się wenę, a czasami przez taki tydzień, i nic. Tu nawet nie chodzi o wenę, tylko oczywiście o warunki pogodowe i nastrój społeczeństwa, świeżość chleba w sklepie. Tak.
Jakiś czas temu -wydaje mi się, że minął przynajmniej dwumiesięczny okres czasu - zaczęła się szkoła. Jasne, nie dobrze. Ale i w roku szkolnym może być fajnie. Sama uważam, że szkoła nie jest taka zła, tylko najgorsze jest ranne wstawanie - bardzo, bardzo najgorsze.
Wreszcie mam laptopa, którego można przenosić. Wow. To dla mnie nowość, nie przenosiłam laptopa (z odłączaniem ładowarki!) od jakiegoś roku. Zdaję sobie sprawę z tego, że zdjęcia łapek Arona są naprawdę niezwykle ciekawe, dlatego je tu dam. Tak właściwie to u mnie nic nowego, z wyjątkiem organizowania urodzin. Jestem już na tyle zorganizowana, że nawet wiem, kiedy je zrobię. No, i w sumie to tyle co wiem.
Taki krótki post, o wszystkim i o niczym, Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Urocze te zdjęcia tych łapek, nie wiem czemu, ale gdy czytałam posta mój wzrok co chwile uciekał w ich stronę :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nienawidzę rano wstawać, w sobotę zawsze odsypiam i śpię do 10 :D Śliczne zdjęcia łapek, kocham psy to naprawdę cudowne zwierzęta! Czekam na kolejne posty!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te łapki :D
    Ja tam się cieszę że ten ok się już rozpoczął :)
    obserwuję kochana
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie łapki:-) Mało piszesz;-) obserwuje

    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń