30 sie 2015

Back to school!

Trochę przedłużałam napisanie tego postu, bo do szkoły mi się nie spieszy, ale zawsze lubiłam kupować nowe rzeczy, plecak i inne tego typu piśmiennicze przybory. W tym roku tak właściwie nie zamierzałam kupować nowego plecaka, ale przy okazji zakupów i ogólnie bycia w galerii, zajrzałam do Croppa i to tam kupiłam plecak. Bardzo mi się podoba, jest inny niż wszystkie, przede wszystkim biały, czyli mój ulubiony kolor.
W następnym roku nagram filmik! Haha, może. Aktualnie siedzę na łóżku, czekam aż wyschną mi paznokcie i w między czasie oglądam serial. Bardzo wakacyjne zajęcia! Mimo, że będę bardzo tęsknić za wakacjami, jest to mój ostatni rok w tej szkole i chcę żeby był po prostu fajny. Trzecia klasa jest chyba trochę inna, więcej przygotowań do testów niż nowych tematów, co zauważyłam po grubości kupowanych książek, są zdecydowanie cieńsze niż w poprzednich latach. Nie ukrywam, że bardzo się z tego cieszę.
Jak już mówiłam, plecak kupiłam w croppie (nie da się nie zauważyć), ale doczepiłam do niego przypinkę i breloczek z wędzidłem z Hiszpańskiej Szkoły Jazdy. Przez to jest taki bardziej mój i to dodaje mu uroku :)
Co do zeszytów kupiłam je dość dawno, jakoś w połowie wakacji, co jest dla mnie nowością, bo zazwyczaj kupuję je na ostatnią chwilę - tym razem chciałam żeby były ładne. Wszystkie są z Auchana, jeden z biedronki.
Piórniki kupiłam dwa, jeden z nich jest szufladkowy, co jest bardzo przydatne, bo jest mały i zmieszczą się w nim najpotrzebniejsze rzeczy.
Ostatnią rzeczą, jaką Wam pokażę są cienkopisy, z których jestem bardzo zadowolona. Sprawują się świetnie, kolory są ładne i są tanie - kosztują niemal dwa razy mniej niż w popularnych sklepach.

To tyle z serii Back to School ode mnie, mam nadzieję że spodobał Wam się post. Szykuję się na napisanie kolejnego we wtorek lub środę, już po rozpoczęciu roku.

13 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam kupować wszystkie przybory do szkoły, szczególnie zeszyty, sprawia mi to wielką frajdę! Gorzej z uczeniem się w nich, ale staram się to naprawić :D Cudowny piórnik, szkoda, że u mnie w Croppie takich nie ma!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia i ciekawy post! Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/
    Czy mogłabys poklikac w linki w poście poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna :) Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdj :) podoba mi sie piórnik :) obserwuje i licze na to samo mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka książek mam takich samych jak Ty :) Bardzo podoba mi się ten a'la piórnik z Empika :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak jest cudowny *.* I piórnik również mi sie podoba :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. W niedziele byłam w Auchan i kupiłam pełno długopisów:D
    Obserwuję:*
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plecak i bardzo kreatywne zeszyty! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plecak! Nie widziałam tego piórnika w empiku... ;(

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak kupiłaś świetny, szkoda że za moich czasów takich nie było :)
    Zostaję na dłużej :*

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo mi zależy, z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)! Bardzo podobają mi się piórniki i zeszyty :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń