24 sie 2015

Mix zdjęć! Something New #1

Lubię czasem pisać, jak i czytać proste posty, z dużą ilością zdjęć, by po prostu je pooglądać, a nie zastanawiać się nad sensem życia. Także dla tego, dzisiaj mam mix zdjęć robionych telefonem, zupełnie przypadkowe, ale chcę zrobić taki luźny post. Zapraszam! :)
 Starbucks z Wiednia, ja z Zosią i rysunek - ostatnio naprawdę lubię to robić :)
 Aron i ja, czyli zwierzęca solidarność. Z bez pancake'ów życie byłoby nudne.
 Ostatnio moim zamiłowaniem są wampiry! Uwielbiam je. I nowe creepersy, są wspaniałymi butami. Na pierwszym farbowanie włosów na wiśniowo.
Tak jeżdżę na konie - znowu rysunek, znowu jedzenie, czyli to, co lubię najbardziej.
Do następnego razu!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny mix zdjęć, też uwielbiam pancakes ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny mix zdjęć, przez to zdjęcie z pancaksami, od razu zachciało mi się coś przekąsić!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix! A te pancake'sy wyglądają tak przepysznie. ^^
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix zdjęć! :*

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń