21 sie 2015

Słoneczniki




Kolejny dzień i kolejny pomysł na zdjęcia. Zazwyczaj to ja wolę robić zdjęcia i rozwijać się w tym kierunku, ale nie szkodzi od czasu do czasu zmienić te plany. Wczoraj wybrałam się z Martynką Marcelem (jej blog, klik!), standardowo - na pola obok mojego domu i robiłyśmy sobie na wzajem zdjęcia. Było bardzo fajnie, dobrze, że wczoraj, raczej nie dały byśmy rady spotkać się w weekend ze względu na air show w moim mieście.  Uwierzcie, ja już mam tego dość, mieszkam pod samym lotniskiem a samoloty latają od 8. Też lubię sobie popatrzeć, ale główną wadą jest jednak hałas, który największy robią te ponaddźwiękowe samoloty. Fajne jest to, że nasze miasto ma jakąś zaletę wśród  innych miejscowości.








Zmieniłam kolor włosów, jest teraz bardziej wpadający w rudy, trochę ombre i bardzo mi się podoba!

10 komentarzy:

  1. Ale masz prześliczne włosy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy. Świetne zdjęcia i outfit
    zapraszam do mnie: martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kompleciki!
    Super bloga masz :)
    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super super blog ♥ obserwuję liczę na rewanż http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczne włosy, moje też są długie ale nie tak gęste jak twoje. Bardzo ładny ten komplecik w słoneczniki idealny na lato! :)

    Obserwuję, mam nadzieję, że u mnie też Ci się spodoba
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ci w tym kolorze włosów
    świetny komplet :3

    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zdjęcia! Jesteś śliczna ♥

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny komplecik! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek na włosach, w ogóle wyglądają bardzo dobrze, na zdrowe i gęste :) Ja od dawna zapuszczam ale moje nie są takie długie ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik, a włosy masz idealne!*-*
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń