25 gru 2014

Christmas Gifts.

           Na wstępie chciałabym życzyć wszystkim, którzy to czytają wesołych świąt! :)
Kolejne święta opisywane przeze mnie i kolejne w zmienionej formie. Dobrze, zmiany są w porządku. Bez przedłużań chciałam pokazać Wam moje świąteczne prezenty - a przynajmniej część  Z wszystkiego oczywiście się bardzo cieszę, nie tylko z tego, co przedstawiam tutaj :)


Książka o Doctorze - to rzeczywiście to coś, co bardzo chciałam mieć. Super rzecz :)

Kalendarz z Sherlockiem - nie powiem, bardzo się zaskoczyłam jego widokiem. Oglądać Sherlocka powieszonego na ścianie? O tak.
Kalendarzyk w kształcie Tardis i skarpetki z żyrafą. Tego chyba nie trzeba opisywać :))
 I na koniec, coś co sama sobie wybrałam, a mianowicie - creepers. Od niedawna je chciałam, bardzo mi się podobają, chociaż pewnie wielu z Was wydają się dziwne. Mi też na początku się nie podobały, ale teraz się w nich zakochałam!
A Wy? Co dostałyście na święta? Jesteście zadowolone? Piszcie! :)

Zapraszam na ask ---> ask ask ask ask ask 

7 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty
    Ja dostałam śliczny perfum
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam ubrania i kosmetyki :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam pieniądze głównie i zegarek :)
    Zresztą podsumowanie świąt znajduje się na moim blogu, zapraszam.

    http://tamilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam kase , nike roshe run i słodkie :3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny nagłówek, oryginalny.A ja myślałam, że na końcu chodzi o spódniczkę i zakolanówki ;P
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o.o pierwsza książka to coś dla mnie :)
    dlaczego akurat granatowe drzwi? :P

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń